Слава Україні!
Не купляйте мембрану Febi 45072 і не викидайте оригінальну кришку клапана
-
- Сообщения: 3
- Зарегистрирован: Пт дек 06, 2019 6:44 am
- Имя: Валера
- Город: Харьков
- Телеграм: +380997830078
Re: Не купляйте мембрану Febi 45072 і не викидайте оригінальну кришку клапана
Какой уровень масла на щупе ? Лучше фото.
Re: Не купляйте мембрану Febi 45072 і не викидайте оригінальну кришку клапана
~ 5,8 л 4 тис. км назад залив
- Вложения
-
- 9792F6DE-AB7E-4DA4-BB3B-B3DA76EEA9B5.jpeg (2.03 МБ) 2437 просмотров
-
- 5CB270F1-7D8B-4843-B79F-44EE439A5328.jpeg (1.97 МБ) 2437 просмотров
-
- Сообщения: 3
- Зарегистрирован: Пт дек 06, 2019 6:44 am
- Имя: Валера
- Город: Харьков
- Телеграм: +380997830078
Re: Не купляйте мембрану Febi 45072 і не викидайте оригінальну кришку клапана
Уровень в норме . Сам борюсь с этой проблемой каждый раз кажется победил , но она всё равно возвращается .
Re: Не купляйте мембрану Febi 45072 і не викидайте оригінальну кришку клапана
Вроді поборов проблему після двох підряд чисток колектора карбюраторною рідиною (2 банки пішло). Для себе поняв, що головне не переливати масло ну і щоб мембрана була ціла.
-
- Сообщения: 62
- Зарегистрирован: Вс фев 09, 2020 9:26 am
- Имя: Arkadii
- Город: Mariupol
Re: Не купляйте мембрану Febi 45072 і не викидайте оригінальну кришку клапана
Куда не переливать мало? Оно от этого не зависит. Хотя конечно в любом случае мало не нужно наливать выше верхней риски на щупе.
Re: Не купляйте мембрану Febi 45072 і не викидайте оригінальну кришку клапана
Не переливати в мотор, може це і не залежить, але у мене так співпало, що ці проблеми почались іменно після того як я вирішив долити 200 грам масла.
-
- Сообщения: 75
- Зарегистрирован: Чт май 23, 2019 7:41 pm
- Имя: Сергей
- Город: Львів
Re: Не купляйте мембрану Febi 45072 і не викидайте оригінальну кришку клапана
Перевірено
Перелив масла до максимального рівня призводить проблем
Перелив масла до максимального рівня призводить проблем
Re: Не купляйте мембрану Febi 45072 і не викидайте оригінальну кришку клапана
Заміна мембрани, чистка сенсора та дросселя це тільки половина рішення проблеми. Необхідно оновити прошивку двигуна. ВАГ випустив бюлетень по цій помилці з рекомендаціями оновити прошивку.