Прикіпили накінечники свічок
Добавлено: Чт янв 03, 2019 9:39 pm
Мої вітання товариству.
Придбав машину без сервісної книжки. Що і коли мінялося не відомо. Як зазвичай провів заміну фільтрів, мастила, антифризу ну і встановив ГБО. При цьому відчув не дуже стабільну роботу двигуна. Газ, холєра, таки чутливий до стану свічок, тому надумав їх замінити. В розділі FAQ знайшов номер свічки - VAG 06K905601D. Вирішив встановити NGK і на офіційному сайті як аналог для двигуна 1.8 TSI (170hp) мені видало свічку NGK PLFER7A8EG (94833). Надалі під час заміни стикнувся з проблемою, накінечники прикикіли до свічок і вперто не хотіли зніматися. Тягнути їх з силою бажання не було, оскільки вимальовувалася персектива порвати і пошкодити гумку. Почитавши нет знайшов вихід, сама котушка відєднується від свічки. Далі пробуємо надути звичайним компресором, який є на будь-якій нормальній СТО гумовий накінечник. Після такої операції два знялися елементарно, один прийшлось продувати двічі, а останній навіть збризнули ВД-40, але таки зняли не пошкодивши.
Доречі, на фото знятих свічок чомусь не можу прикріпити. Думаю, якраз вчасно замінив, бо стан їх був не дуже задовільний. Але саме цікаве, на них пише VAG 06K905601D, а далі NGK R1. Думаю, що я не прогадав, встановивши аналог.
На якусь оригінальність я не претендую, але може кому стане в нагоді.
Придбав машину без сервісної книжки. Що і коли мінялося не відомо. Як зазвичай провів заміну фільтрів, мастила, антифризу ну і встановив ГБО. При цьому відчув не дуже стабільну роботу двигуна. Газ, холєра, таки чутливий до стану свічок, тому надумав їх замінити. В розділі FAQ знайшов номер свічки - VAG 06K905601D. Вирішив встановити NGK і на офіційному сайті як аналог для двигуна 1.8 TSI (170hp) мені видало свічку NGK PLFER7A8EG (94833). Надалі під час заміни стикнувся з проблемою, накінечники прикикіли до свічок і вперто не хотіли зніматися. Тягнути їх з силою бажання не було, оскільки вимальовувалася персектива порвати і пошкодити гумку. Почитавши нет знайшов вихід, сама котушка відєднується від свічки. Далі пробуємо надути звичайним компресором, який є на будь-якій нормальній СТО гумовий накінечник. Після такої операції два знялися елементарно, один прийшлось продувати двічі, а останній навіть збризнули ВД-40, але таки зняли не пошкодивши.
Доречі, на фото знятих свічок чомусь не можу прикріпити. Думаю, якраз вчасно замінив, бо стан їх був не дуже задовільний. Але саме цікаве, на них пише VAG 06K905601D, а далі NGK R1. Думаю, що я не прогадав, встановивши аналог.
На якусь оригінальність я не претендую, але може кому стане в нагоді.